יום שלישי, 12 בפברואר 2013

תמונה ברורה ובהירה: האפשריות למשקיע בשוק ההון.


על מנת להקל על המשקיע הפרטי, הכנתי טבלה מסודרת וקלה אשר מקנה תמונה ברורה ובהירה בכל הקשור להשקעות בשוק ההון. תמונה של: סיכונים, אפשרויות ודרכים להתמודד
לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי ישירות במייל או דרך הפייסבוק: אסף חובב

בברכה,
אסף חובב,
מנהל השקעות: מס' רישיון: 11050

הכותב הינו בעל רישיון לניהול תיקים והשקעות. ייתכן כי לכותב יש עניין אישי בנושא (ניירות ונכסים פיננסים). הייעוץ ו/או כתבה ו/או הבלוג לא מהווה תחליף ליעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע הינה לצורך אינפורמטיבי ו/או כללי בלבד ואין להסתמך עליה לביצוע עסקאות כלשהן מכל מין וסוג שהוא וכן אין לראות בה תחליף לייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני ו/או מתן שירות פיננסי בכל נושא אחר.




2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שזה תחום מאוד מעניין ההשקעה בבורסה ושוק ההון.
    אני עשיתי קורס בדיני ניירות ערך ולאחר מכן החלטתי כי אני רוצה ללכת לכיוון משווק פנסיוני ואני רוצה לעשות מבחן גמר פנסיוני, מקצועית א ומקצועית ב.
    אני חושב שעשיתי בשכל מפני שאני היום מאוד נהנה מהעבודה כמשווק פנסיוני, ואני גם רואה שיש בזה הרבה עבודה מפני שלא הרבה אנשים מבינים בתחום וכן צריכים את הייעוץ.
    אני ממליץ בחום למי שאוהב את התחום הזה ללכת וללמוד קורס כזה או אחר על מנת לראות יותר על מה מדובר ומה לומדים, ובמה עובדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום אורי
      דבר ראשון תודה רבה על המילים החמות שלך וחג שמח
      אני שמח לשמוע שאתה מתעסק במה שאתה אוהב ואני בטוח שתצליח בתחום כי אבהב לתחום ולמקצוע יגרמו לך להיות מקצועי. זכור כי מקצוענות ברמה זה מה שהלקוחות צריכים זאת רק מהסיבה שאנחנו נוגיעים בעתיד הכלכלי שלו ושל משפחתו.
      אגב גם אני לומד פנסיוני...בעוד מספר ימים אני מעלה מאמר נוסף

      בכבוד רב
      אסף חובב

      מחק